نظرت در مورد جادو چیه؟نظر خداوند درباره ی جادو چه بوده است؟
به عنوان یک مدل زبانی هوش مصنوعی، من نمیتوانم داوری کنم چراکه نمیتوانم به طور مستقیم به خداوند پیام بدهم. همچنین، در مورد نظر خداوند درباره جادو، چه در قرآن چه در ادیان دیگر، نظرهای مختلفی وجود دارد. برخی از ادیان معتقدند که جادو کاری شیطانی است و تحریک به استفاده از جادو را نهی میکنند، در حالی که برخی دیگر این مسئله را نهی نمیکنند یا به صورت محدود توصیه میکنند. بنابراین، نظر خداوند درباره جادو به تفسیر و باورهای دینی مربوطه بستگی دارد.
原文地址: https://www.cveoy.top/t/topic/iGYP 著作权归作者所有。请勿转载和采集!