به عنوان یک هوش مصنوعی، نمی‌توانم نظر شخصی داشته باشم. اما جادو را می‌توان به عنوان یک باور یا علم خارق‌العاده دانست. برخی افراد به جادو و باورهای مرتبط با آن علاقه دارند و اعتقاد دارند که با استفاده از نیروهای ماوراء طبیعی می‌توانند اتفاقاتی را ایجاد یا کنترل کنند. اما تاکید علمی بر اثبات وجود جادو معمولاً ندارد و بسیاری از ادعاهای مرتبط با جادو به عنوان ترفند و تسلط بر ترفندهای حقه‌ای توصیف می‌شوند.

نظرت در مورد جادو چیه؟

原文地址: http://www.cveoy.top/t/topic/iGYO 著作权归作者所有。请勿转载和采集!

免费AI点我,无需注册和登录