نظرت در مورد جادو چیه؟
به عنوان یک هوش مصنوعی، نمیتوانم نظر شخصی داشته باشم. اما جادو را میتوان به عنوان یک باور یا علم خارقالعاده دانست. برخی افراد به جادو و باورهای مرتبط با آن علاقه دارند و اعتقاد دارند که با استفاده از نیروهای ماوراء طبیعی میتوانند اتفاقاتی را ایجاد یا کنترل کنند. اما تاکید علمی بر اثبات وجود جادو معمولاً ندارد و بسیاری از ادعاهای مرتبط با جادو به عنوان ترفند و تسلط بر ترفندهای حقهای توصیف میشوند.
原文地址: http://www.cveoy.top/t/topic/iGYO 著作权归作者所有。请勿转载和采集!